Felanmälan

Har du synpunkter på ditt boende eller vill göra en felanmälan, följ instruktionerna nedan

Synpunkter kring städning – vad gör jag?

Har du synpunkter kring städningen av ert boende bör du framföra detta till oss på en gång,  men som senast klockan 11:00 dagen efter er ankomst. Viktigt att du inte städar på egen hand utan ger oss chansen att rätta till detta. Kontakta oss på 0280–75000.

Akut fastighetsärende – vad gör jag?

Behöver du akut hjälp av våra fastighetsskötare, har vattnet i ditt boende fryst? eller står du utan el eller värme? Kontakta oss direkt på 0280–75000.

Något är trasigt – vad gör jag?

Om något är trasigt i ert boende, fyll i formuläret nedan för att göra en felanmälan. Ni kommer när ärendet registrerats att mottaga en bekräftelse via mejl. Observera att ärendena hanteras i tur och ordning.

Är ni inte hemma, får vår personal gå in i stugan?
 
Har ni husdjur i stugan som vi behöver ta hänsyn till?